hurtbulle

I onsdags så var jag, elin o sanna och åt på fellini, himlans trevligt som vanligt! Sen har det varit jobb, i lördags var jag o sara o tränade, sen på kvällen kom amanda och grattade mig med middag, chips o smask! underbar överraskning :) igår hade jag släktkalas och det gick bra, min mat va ätbar som tur var. idag har det varit jobb sen var jag på gymmet.. imorgon blir det gymmet med sara kl 8 sen jobb 10-18. har haft lite ont i halsen de senaste dagarna så hoppas det inte blir värre, orkar inte vara sjuk nu. fast det gör man väl aldrig. happ happ, har inte så mkt mer att skriva. blogg.se har varit sjukt segt på senaste så har inte orkar uppdatera, tar 5 minuter för varje sida att komma upp. bööö

fick denna fina rosa mössan av nettan när jag fyllde år! hon e för snäll hon! :)




Kommentarer
Postat av: nettan

hihihihi höhööhöhöh fniss fniss fniss.... ja visst e jag för söt....

2009-09-01 @ 10:23:59
URL: http://www.metrobloggen.se/Beingniddan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0