i'm drunk..

... and you lookin real pretty right
när jag kom hem från jobbet så kunde jag inte bestämma mig för vad jag skulle göra.. springa eller köpa en påse godis... springa.. godis.. springa.. godis.. jag tittar ut genom fönstret och en kille springer förbi nere på gatan.. ja då fick det bli till att springa då. ut och löpte i 40 min och va helt död sen. kondisen är inte va den bruka vara. sen gick jag och solade för jag är helt vinterblek. nu har jag precis druckit en cider, blev så sjukt sugen.. så ja, där va den träningen.

igår hade jag sovmorgon, började kl 10 vilket va skönt, vaknade dock kl 7 av ett jääkla liv och fick syn på dethär:



ja nöjda såg de ut iaf när dom lite senare stog där uppe och tog en ciggeluring.
eftersom jag börja senare tänkte jag att jag i lugn och ro skulle äta frukost och inte stressa.. men först satte jag mig i soffan med lite tandtråd vilket jag har blivit besatt av. när jag sitter där o pillar så fastnar det.. jag drar.. drar lite till.. och en bit av min tand går av!! så hela min sovmorgon gick åt till att desperat försöka få tag i min tandläkare. till denna trevliga historia kan jag även tillföra att jag har en ledig dag av nio dagar... denna dag är imorgon och jag skall då befinna mig hos tandläkaren i furulund kl 11.15. hur jag ska ta mig dit vill jag inte ens tänka på... tåg till kävlinge och sen gå därifrån... tar ju sin tid, för att sedan gå tillbaka också! gaah
jag är helnöjd

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken tur att du är nöjd, började bli llite orolig när jag läste "gaah" på slutet!

2009-08-06 @ 00:07:42
Postat av: Tessan

Haha. För det första. Du löpte i 40 minuter. Jag pallar 5.

För det andra. Sjukt jobbigt med tanden men det var liite roligt faktiskt ;)



Vi har också byggidioter utanför oss som väcker en på morgonen. Man vill bara slå dem!

Förresten, kul med jorden runt resan. Är avis som fan. Ni kommer få det så jäävla kul. Puss

2009-08-06 @ 11:00:33
URL: http://theresehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0