Riktigt bra

Min födelsedag blev riktigt bra, med massa god mat! :) fick även en tiara! hehe, eftersom jag är en prinsessa och då måste man ha en sån! Och eftersom jag åt så mkt så var jag tvungen att gå till gymmet igår och idag. tränade med sara som är personlig tränare så jag kan knappt röra mig för tillfället.. men nu jävlar gäller det, har tre månader tills jag åker så det får bli träning, träning träning. ska dock ut och äta ikväll men man måste ju äta.. och dricka!












ibland kan det gå galet när man försöker laga mat..


Kommentarer
Postat av: Amanda

Nämen, vilken fin prinsessa!

2009-08-27 @ 12:00:23
Postat av: SpotGuy

Grattis på födelsedagen Jennifer:)

2009-08-28 @ 00:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0