Apache Vs Sneaky Sound System

Hej igen. Under en lång tid har jag lovat min vän kristoffer att jag skall dedikera denna utsökta blogg till honom. Vi har känt varandra i ungefär fem år nu (är det verkligen 5 år sen vi börja 1an!?) och nu när jag sitter med ett glas vin, en cider och lite baja päron bredvid mig känns det som att tiden är kommen. Kristoffer eller som vi mer känner honom som Krille, är en glad påg som inte är sen med att ta till flaskan när det är dags att ge sig ut att kriga. Jag hoppas att lillekrille blir glad över mitt engagemang i detta inlägg, det kan också vara så att han blir lite mindre glad.. ja rent ut av arg. men jag är inte så rädd för vi är ungefär lika stora... så jag tar honom lätt!


För att vi alla ska känna igen krille valde jag denhär bilden. för det känns som att vi alla någon gång har sett honom i detta tillstånd.. alltså dagen efter krig


Jag dedikerar även en låt. Lyssna och Lär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0