ChampagneFlickan

Jag har semester men vaknar inte efter åtta nån morgon.. när man är ledig så ska man ju sova länge, men nejnej. är man dräng så är man. imorse va jag o sanna ute o gick en runda, har gjort det några mornar i rad nu o det är himla skönt. har även läst en bok som jag kan rekomendera, champagne-flickan av Caroline L Jensen. Hon läser på juridicum men efter olika omständigheter hamnar hon i köpenhamn och börjar jobba som strippa.
Aahh kan det sluta regna ute, det är varmt men det regnar. vad ska man ha på sig då!? aaah och jag äger nästan bara svarta kläder, ångest.
Ska iaf äta i stan med amanda lite senare idag och så ska vi planera vår framtid lite närmre. förhoppningsvis blir det riktigt bra, om ekonomin vill tillåta det vill säga.
imorgon ska jag klippa o slinga håret kl 9 sen på kvällen ska jag träffa elin, helt för längesen jag såg det lilla livet! höra allt hennes smaskiga skvaller också, blir aldrig fel.


 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0