Hej bloggen

hejhej.
har inte skrivit på några dagar för jag har haft annat för mig o helt enkelt inte orkat.
i måndags började min semester och då var jag i stan på morgonen och fixade lite seker, vid 2 tiden åkte jag hem till pappa, sedan till ikea och sedan till pappa igen.
i tisdags låg jag och solade vid poolen hela dagen, inte mkt mer.
I onsdags alltså igår va jag o pappa ute o seglade, sjukt härligt. På kvällen åkte vi till limhamn för att hämta lite nya tampar, eftersom min pappa kör som en biltjuv körde han lite för snabbt i en kurva i malmö och krockade med vänstra framhjulet i trottoarkanten. mindre lyckat. fäljen blev lite sne o bucklig annars gick det bra, förutom att jag höll på att dö av skräck.
Och idag har jag solat, läst o tagit det lugnt. aaah älskar semester, förutom att jag aldrig blir brun :(  Måste vara nåt fel på mig.. andra blir bruna bara dom sticker ut tån utanför dörren.. en annan ligger o pressar i timmar.. blir lite röd.. som sedan blir vitt igen..

Nu ska jag laga mig en omelett, sjukt hungrig. imorrn ska jag hem till min syster sen ska jag nog hem till lund igen. får ta tag i min lägenhet och fylla den med alla nya saker från ikea! :) vet dock inte vart jag ska slänga alla de saker jag redan har, måte nog skaffa mig en större lägenhet!

Kommentarer
Postat av: linda

hahah som en biltjuv. underbart benny.

ps. jag är brun :D

2009-07-03 @ 01:44:44
URL: http://diosa.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha eller hur, benny lille. men han kör ju som en biltjuv! höll på att spy när vi kom till lund..

men vafan, jag vill också bli brun :(

2009-07-03 @ 18:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0