I want you

aah jag har helt tappat skrivarandan. mamma va här och det var mysigt, vi kollade lite på nova, lagade mat o såg film o lite sånt. sen åkte hon hem på dan igår sen låg jag mest o läste. på kvällen va jag o sanna ute o gick. när vi va vid polhem så började det blixtra och åska. jag blev lite nojig eftersom jag hatar sånt när man e utomhus.. vi gick in mot stan och då slutade det, istället började det regna lite. fast det var lite skönt.
konstigt det kändes när vi gick inne i stan en fredagskväll vid 11 tiden och alla var uppklädda och skulle ut på party, när vi gick runt i mjukiskläder och huvorna uppe!
idag har jag inte gjort så mkt, läst gynnings bok.. that crazy girl. senare ikväll ska jag möta upp sanna o fia på myntha för lite rosé och chill.

mamma är också datanörd







till frukost äter jag soygurt, tycker det låter kuligt med soygurt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0