Jorden runt på 98 dagar

Jag och amanda va och betalade vår resa idag, då va man 22 tusen fattigare tjohoo! blev även så att vi stannar en vecka längre hehe. va lättare att få flygbiljetten hem, men vi klagar inte direkt. ska dit på fredag igen för att fixa visum, lite mer boende, få försäkringspapper mm.
Imorgon kommer pappa och hämtar mig kl 10 på morgonen, då ska vi åka till nova och köpa en ryggsäck till mig som jag har hittat! wiie
Sen ska vi antagligen ut och segla om vädret tillåter!


Haha kan ni se mig gå runt o bära på denna? den är lika stor som jag är!


Kommentarer
Postat av: linda

haha aw, jag hade också en sån megastor i Egypten, snacka om baktung!

2009-07-22 @ 10:11:17
URL: http://diosa.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha ja jag vet inte hur det ska gå. svårt att gå med den när den e tom, tänk efter 3 månaders packning!:)

2009-07-24 @ 15:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0