Jorså så att..

Imorgon börjar jag jobba igen. känns konstigt eftersom jag aldrig varit ledig på nästan 2 år. tänk så har jag glömt hur jag ska göra saker och vad jag ska göra! dessutom så stänger jag vilket betyder att jag kommer vara själv de sista 4 timmarna.. aah stackars kunder.. så förvirrad jag kommer vara.. :)

eftersom det har varit min sista lediga dag + att det är söndag så har jag gjort så lite som möjligt. Fast jag har städat och dammsugit och gjort lite nytta också. jag har gjort nåt konstigt med min rygg.. typ i mitten av ryggen, lite till höger. där är jag helt öm, kan inte böja elr vrida kroppen utan att det gör skitont. gaah kan inte någon bara komma och massera mig!


dancing with myself - något jag gör allt för ofta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0