och vinnaren är..

Gårdagen med elin på fellini blev som tänkt underbar. Det går inte att ha tråkigt med henne. Loove
Imorse kom min bror crille och felicia hit, vi drack saft och mös i soffan hehe. Bra start på morgonen även om jag var lite seg i kroppen. sen har det blivit städning och den dagliga promenaden. Imorgon ska jag upp och tvätta klockan 8 sen kommer mamma, hon ska stanna till fredag så vi får se vad vi hittar på!
Jag längtar så till vintern nu, jag och amanda på nåt varmt ställe. Pratade precis med kim som sa att han o hans kompisar också ska ut o resa då, ska tvinga dem att fira jul med oss!

vi kommer att ha världen i våra händer!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det känns riktigt bra nu! Snart!

2009-07-09 @ 19:03:08
Postat av: jennifer

jaaaa! snart snart snart

2009-07-11 @ 20:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0