tjobaloba

haha igår när jag fick skjuts hem från fellini av erik o daniele så hade vi gått förbi ett par skor (typ ett par herrboots) som vi plockade upp för att sedan komma  på att vi itne hade nån användning för dem så vi la dem på ett annat ställe på gatan och gick vidare till bilen. när vi satt oss i bilen går det förbi en kille som går o bär på skorna vi tyckte va så himla fula. haha han måste ju ha plockat upp dem precis efter att vi satte ner dem! så vi smygkörde lite bredvid honom sen vevade erik ner rutan och frågade killen varför han hade tagit hans skor. hahaha stackars killen såg ut som han trodde vi skulle döda honom. han fick gärna behålla de fula skorna för sig själv. jag fick även ett nytt smeknamn igår "bönan", så tack erik.
så illa jag har mått idag, vet inte vad det kan bero på.. kanske för att någon fyllde mig med för mkt vin igår! va iaf uppe tidigt imorse för jag skulle till frissan och klippa  mig och slinga håret, lite sommarfin.
jag och amanda pratade en massa om resan vi planerar.. mycket som ska tänkas på. ekonomin, vad som är billigast, vilket resebolad, vilka flyg vi ska fixa själva.. främst av allt vilka länder vi ska besöka!! haha, vi är inte helt klara med det men det tar sig iaf och allt som saknas är väl ekonomin. men det får vi fixa. oooh så underbart, nu kommer vi överleva vintern också och inte behöva bli deprimerade här hemma.

ikväll ska jag äta med elin och prata skit. hon är en resvan själ så jag får fråga henne om tips och trixs man bör tänka på. nu får jag göra mig iordning!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Nämen titta! Nya tavlan! FIN!

2009-07-10 @ 13:52:11
Postat av: jennifer

tackar mandis! :) hihi

2009-07-11 @ 20:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0