091511

jag har börjat drömma ofantligt mycket igen, men det är ganska kul. är dock lika trött när jag vaknar som när jag gick o la mig. inatt vad jag på nån bal i en gammal sal. massor av mina vänner som jag umgås med va där. men vem drömmer att de är på en bal!? haha så dumt. idag jobbade jag min sista helg innan jag åker, iofs femte helgen i rad men ändå. jobbar 1½ vecka till sen har jag några dagar semester innan jag åker på semster :P

måste gratta sara också som fått tjänsten som platschef på stora, det kommer gå super! vi ska ut o fira med ett glas vin på onsdag efter jag vatt på möte. mmm viiiin

amanda kommer hit nån gång ikväll så får plocka undan alla kläder så hon också får plats i soffan. det är ju första avsnittet av paradise hotel ikväll och det går ju inte att missa. lund representeras ju i ett antal program på tv nu för tiden.. vet inte riktigt om det är bra eller dåligt. undra vilket program jag skulle varit med i om jag nu fått för mig något sådant.


jag och amanda på jobbet för några månader sen
händer detta för er också när ni städar?



så dumt


Kommentarer
Postat av: nettan

Hahahahahah färdigpacketerade för resa..... Hahahah

2009-11-16 @ 10:27:04
URL: http://www.metrobloggen.se/Beingniddan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0