14

Jag jobbar bara 14 gånger till innan jag åker, wiieehoo
idag har jag varit ledig vilket varit behagligt. utgång igår och det var superkul, jag o hanna skakade rumpa som aldrig förr och träffade massa festsugna och dansgalna människor! :P
på lördag blir det nog utgång igen, vi får se vart det bär av.

jag har börjat hicka otroligt ofta. igår hade jag hicka hela 3 gånger.
varför har man hicka? förstår inte vad det ska vara bra för


nu äter jag russin och tänker på amanda, hon är ett litet russin



det är inte lätt när ens humor är skit

haha på tal om humor, vi har lock som vi sätter på alla take away muggar.
Så här om dagen på jobbet satte jag ett lock för örat och kallade på amanda, och sa att jag hade lock för örat.
Jag tyckte det var kul iaf


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tur för dig att jag gillar russin!

2009-11-05 @ 22:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0