om en vecka!

om en vecka bär det av, nu börjar jag bli sjukt nervös :S
dagarna som gått har varit underbara o något stressiga. i fredags åkte jag hem till pappa efter jobbet, vi lagade massa god mat. på lördag morgon åkte jag in till stan för att färga o klippa håret, efter det var det fika med sara på stan. på kvällen var det dags för festeluring! hade förfest här och kunde inte önska mig att det skulle varit roligare, mina sjuka vänner stod för underhållningen som vanligt sen gick vi ut o skaka rumpa!
när jag kom hem hängde det kläder i taklampan, min fotpall äger nu bara 3 ben ist för 4. men jag gillar det.

I måndags mös jag, sara o elin på fellini. lika trevligt som vanligt! och igår kom amanda hem hit från malmö. va längesen vi sågs så vi hade mkt att prata om :)

nu ska jag iväg till mamma!



When I look at you my mind goes on a trip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0