eat that nasty burger

Om 5 veckor bär det av! wie wie. igår va jag hos läkaren och fixade intyg på att jag är allergisk mot diverse läkemedel, såsom penicillin. har fått det i tablettform och fick en allergisk reaktion. När jag kom till läkaren sa han att det var ju tur att jag inte fick det i spruta för då hade jag kunnat dö, wihoo.
så hoppas ingen försöker spruta in det i mig i utlandet haha.

imorgon efter jobber ska jag prominixa med elin, hoppas det är varmare ute.
antagligen inte..
och på torsdag ska jag träffa hanna, ska bli så kul! år sen vi träffades så vi har massor att ta igen! efter det ska jag göra nåt som inte är lika kul, tvätta.
nu ska jag fixa mat, kanske en burgare?

eat that nasty burger




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0