Make It Rain

idag tisdag så är det exakt 6 veckor kvar tills vi ger oss iväg. ska bli skööönt
kom på att jag måste nog köpa en ny ipod, den jag har nu har presterat bra i 3 år men det är dags för en lite fränare.
inhandlade idag ett par skor som jag ska ha när jag åker! hahaha att jag ens orkar tänka på sånt men det är viktigt! jag vill ha ett par vanliga tygskor (jag har flera styckan hemma men inga hela) men det har varit svårt att hitta några eftersom det kanske inte är säsong för det här hemma? men idag kom jag på att dom brukar ha på topshop så det var bara att knalla in, och jovisst på rea o allt!

Senare ikväll kommer amanda hit med godis! smask,
sen ska vi fixa lite med vår resedagbok som jag började med igår.


Los Angeles - om 6 veckor är jag din





Kommentarer
Postat av: Amanda

Gott med Godis

2009-10-20 @ 21:54:28
URL: http://jenniferstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0