mat


Nu har jag precis kommit hem från jobbet och snart kommer amanda hit och lagar mat till mig! undrar vad hon tänker laga, men gott lär det bli. sen ska vi mysa lite och småfixa till resan. mycket man ska tänka på.
men det är inte lång tid kvad nu, 47 dagar om jag har räknat rätt och vi ska vara borta i 99. känns helt okej!
spotify vill inte fungera idag. det första jag gör när jag kommer hem är att sätta på musik men nu går inte det så nu är det helt tyst i lägenheten, känns jättekonstigt och ensamt.
Men nu blir det snart mat!

tjaaråå


Kommentarer
Postat av: Amanda

Nu har du en jättefin Ipod! Nu har vi båda jättefina Ipods! Vad lyckliga vi är nu!

2009-10-21 @ 15:39:05
Postat av: Jennifer

Jaaaaa för det är vi! :D :D

2009-10-22 @ 19:13:35
URL: http://jenniferstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0