värdelös

jag är värdelös på att skriva här. har varken orkat eller haft tid. men lite uppdatering då
förra helgen var det massa jobb men även personalfest! det var trevligt. veckan som varit har jag mest spenderat till nödvändiga saker. såsom att ta den tredje vaccinationen, tvätta, träffa läkeran, jobba och träffa amanda. eftersom hon är en nödvändig sak.

har haft sjukt ont i halsen hela veckan, det har varken blivit bättre eller sämre. men igår på jobbet så fick jag skitont, började frysa osv.. så jag fick gå hem lite tidigare. åt lite mat för att sedan somna in 20 över 8 på kvällen! haha, sov till halv 9 idag. och nu är halsen mycker bättre! så det var bara lite sömn den behövde.
ikväll ska jag hem till pappa o ta det lugnt, få mat som alltid är lika trevligt. för imorgon ska vi upp tidigt tidigt! vid 7 tiden ska vi upp för att segla. båten ska upp på varvet så det är bara att köra. efter det blir det snabbt hem o göra sig iordning för kl 2 är det kalas!
så det är min helg kära vänner.
enjoy



det hade inte vatt fel med lite sommar nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0