blöö

Igår efter jobbet så gick jag och handlade mat.. lala gick där o plocka på mig det jag skulle ha.. går till kassan o lägger upp allt på bandet.. hon i kassan säger vad det kostar och jag tar upp plånboken och.. och.. kortet har jag glömt på jobbet!! gaah pinsamt. okej om jag skulle köpt typ två saker men jag hade påsar! ja jag fick springa tillbaka till nova och hämta kortet för att sedan springa tillbaka till mataffären och betala.
det värsta är att jag skratttar åt människor som glömmer sin plånbok etc. tänker att vafan har dom ingen koll på sina saker!? men jag ska nog sluta tänka så..
och för att göra allt jobbigare så hade jag en fet väska att bära på där jag hade mina träningskläder för jag tänkte träna efter jobbet.. men eftersom jag sprang fram o tillbaka så sket jag i det. tränade fem dagar i rad förra veckan så kanske bra att vila, får bli träning idag efter jobbet istället.
På torsdag har jag veckans lediga dag och då är det tänkt att jag och amanda ska gå o vaccinera oss för dyra pengar, ååh hade vatt skönare att krypa ner i soffan o mysa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0