broken

om nån timme kommer amanda hit och äter mat och dricker vin. sedan är tanken att vi ska ge oss ut för drinkar.

min toalett har varit konstig ett tag när man spolar, pappa kom hit idag och skulle fixa det. efter en stund hör jag ett "hoppsan, nu funkar den visst inte alls" jodå så att.... ska leva utan toalett några dagar nu var det tydligen tänkt!? eftersom hela skiten måste bytas elr nåt. skickade ett sms till amanda och sa att hon får gå på toa på jobbet innan hon kommer hit haha. hoppas hon klarar sig till imorgon.
livet leker


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tur att du skickade det sms:et!!!!!

2009-09-26 @ 21:58:58
Postat av: Therese

Shiit vilken otur. Hade det varit jag hade jag inte klarat mig. Jag kissar stup i kvarten när jag dricker :)Puss

2009-09-26 @ 22:58:13
URL: http://theresehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0