Det närmar sig

Nu har det gått 2 månader sen vi bokade vår resa och det är lite mer än två månader kvar, tiden går fort! idag har jag varit ledig så det blev gymmet även om träningsvärken från igår dödar mig. Sen har jag mest slappat, riktigt skönt. Har suttit i tre dagar och letat efter hostels i sydney under nyår men det verkar vara omöjligt! Här sitter man och tänker att man är ute i god tid eftersom det är tre månader till nyår (!!!) men nej, allt är bokat. Så vi får hoppas att det finns nåt när vi kommer dit. Kan ju hoppas att det finns något, verkar ju sådär eftersom allt redan är bokat men jaja. Annars får vi väl sova under en palm i några dagar, och det kommer nog inte bli några problem eftersom vi ska bo på massa små öar utal el o grejer innan så vi lär vara vana.

Jag provpackade min väska också. packade typ en tredjedel av vad jag tänkt och kunde knappt lyfta väskan. Axlarna skrek efter massage efter 2 minuter så ja, det verkar ju lovande.

Nya Zeeland


Förhoppningsvis får vi se en liten kiwi som tydligen bara ska finnas där men jag tvivlar, har hört att den ska finnas på kobjer också.

  


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha slående likt :)

2009-09-23 @ 22:39:27
URL: http://theresehakansson.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha visst är det, lite imponerad själv faktiskt! elr.. snarare rädd. jag kanske har lite fågel i mig?

2009-09-24 @ 18:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0