Vaccination

Gårdagen var lite seg men när jag jobbade så kom två av våra stamkunder med en påse gelehjärtan till mig, det räddade min dag! riktigt gulligt, när jag gjorde den enes latte för nån vecka sen så gjorde jag ett hjärta i mjölken som dom tyckte var så fint.. så nu gav dom tillbaka lite hjärtan :)

Efter jobbet hämtade pappas fru mig sen åkte vi hem till furulund och åt en supergod middag. När pappa skulle åka o tanka så tänkte jag att jag kunde följa med och när jag gick ut till bilen så mötte jag tessan! hon har flyttat till kalmar så vi ses aldrig, så jag blev så glad!

Idag var jag och amanda och vaccinera oss. Det var inte så farligt som jag tänkt mig. Vi tog två sprutor idag och så ska vi ta en till om tre veckor, då ska vi även köpa ett drickvaccion och bestämma oss om vi ska ta malariatabletter också.. vi får se, vi får se.. men de två sprutorna idag kostade 900 så jag vill inte veta vad det andra kommer kosta. kommer inte ha råd att resa..
Efter det så gick vi och åt lunch och drack varm choklad till efterätt, sen åkte vi hem här och fixa o trixa.
Nu ska jag fortsätta nörda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0