100802


aaah så seg. ont i huvet. ont i magen. helt sönder. nu behöver jag verkligen tas hand om.
dagen har gått åt till att hänga lite på gymmet och se cool ut. käkat lunch. gått en lång runda. suttit på nätet och kollat upp diverse saker. dammsugit. ja ni vet.
jag behöver stimuleras. kan någon ta sig an mig? ta mig under sin vinge. sätt mig i rehab, rehab för latisar.  

Imorgon ska jag få åka bil, massa bil. Till varberg och tillbaka. Snällt att jag får följa med tillbaka också.
Jag är riktigt bra på att åka bil. jag måste vara den ultimata passageraren. jag är bra på att byta radiostation, kan underhålla vid behov osv.. jag gillar att äta också, vilket är ett bra tidsfördriv i bilar.

nu är världens fetaste man på tv, jag fick genast upp lite kräk i munnen.

har märkt att jag inte alls tycker om att vara själv. jag som alltid sett mig som en loner, har inte inte varit mycket för att ha pojkvän o så. att vara själv har jag alltid tyckt vatt en känsla av frihet. men nu känns det inte så längre. jag vill inte känna mig fri längre. jag vill känna mig älskad. håller jag på att bli gammal? när tankar om vad lycka igentligen är börjar snurra i huvudet. att lycka är att dela alla fina ögonblick med den man tycker om.

.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0