100810


det ligger tre paket cigaretter i mitt kök och de är inte mina, jag röker inte ens. vems?

skulle cykla till jobbet igår, till min stora förvåning var det punktering! så det var bara att börja springa till jobbet, det kändes sådär kul eftersom jag var tvungen att gå hem när jag slutat. så imorse var det bara att lämna in den till cykelgubben. undra hur man kommer på att man vill laga cyklar..

jag klättrar lite på väggarna, behöver socker!! inget godis eller liknande, utan COLA. jag har ett beroende, har länge försökt förneka det men det har nu blivit allt för uppenbart. sitter och äter nötter och dricker vatten men det ger inte önskad effekt. jag tuggar frenetiskt medans tankarna leker med känslan av en kall och sprudlande cola.

ska äta på fellini med mamma ikväll, och vad ska drickas till maten. ett glas vin? eller kanske en öl? nej tack, en coooola.

det är du och jag ikväll, äkta kärlek

.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0