100826


Jag känner att en uppdatering är på sin plats. Kommer knappt ihåg vad jag gjorde förra veckan.. Elin va hemma från stockholm och vi åt världens godaste lunch på stortorget. Jag saknar henne såå. Sen har jag ju fyllt år, rynkorna börjar komma smygandes.. neeej så tokigt. jag känner mig fortfarande liten och några år äldre hade inte skadat. 
firade iaf med familjen i söndags, mys i tisdags och igår va jag och C ute och åt. smaask

nu måste jag skynda in till stan, skor ska lämnas tillbaka och jag måste gå och se om jag kan få min nya tavla inramad.. elr det är en målarduk så då blir det kanske spänd? ja vad vet jag

imorgon blir det klippning och färgning av mitt för tillfället okontrollerbara hår! livet leker och jag steker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0