100708


lite uppdatering i mitt annars so fabulous life. I fredags blev jag påkörd av en bil, jag cyklade mot enkelriktat och han körde på mig med vilje. För att kunna veva ner rutan o säga att jag inte fick cykla där. tack tack
Efter denna upplevelse åkte jag till malmö och käka frukost med edward. Det va riktigt mysigt förutom att det är så sjukt mkt fåglar i malmö, de kan inte flyga heller för de har käkat för mycket pommes på mc donalds.

På kvällen hade jag gjort lite picknick till christian som ett litet grattis på födelsedagen. När vinet var uppdrucket så skulle det lekas bartender och flaskan skulle kastas på alla tänkbara sätt. Jag va riktigt grym tills jag skulle slänga den bakom ryggen.. fick in en fullträff i mitt eget ansikte. resultatet blev en bula.. som sedan blev blå..
summan av kardemumman: påkörd och flaska i huvudet på samma dag. thank you god, u must love me

Lördagen spenderades med hanna på fellini där vi drack vin och prata strunt. Kändes som vi inte hade träffats på år o dagar. Söndagen spenderade jag och christian i soffan och gjorde det vi gör bäst.. sov

Annars har jag mest jobbat och haft intessanta kunder.. en albino.. en jackie ferm.. en tant som låst in sig på toaletten.. nothing special


Don’t stop just keep going on
I’m your shoulder lean upon
So come on deliver from inside
All we got is tonight that is right till first light

.



.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0