100711


Vilken helg, vilken grej, vilken tjej. Åkte till malmö i fredags och va riktigt sliten när jag kom hem till amanda med all packning. Hon höll på att fota en tjej så jag tog en liten nap på sängen under tiden, när jag piggna till så skulle vi tydligen ut så då vart det bara att på med sminket, zebratröjan och kila iväg. vi stack ett ställe med riktigt najs uteservering och det var riiktigt mycket folk ute, vilket va superkul. Träffade alla rockers och även kändisar haha!

Efter kanske 4 timmars sömn ringde klockan vid 7 och det var dags att fixa håret, sminket och packa inför vår photoshoot. Åkte ut till ribban där det rullades i sanden och blev hundratelet klädombyten. Ju senare det blev på dagen ju mer folk begav sig till stranden.. vilket gjorde att fler o fler ville titta på vad vi gjorde.. men det var bara att ställa sig på alla fyra och köra haha. Vi blev bjudna till några konstiga killar att joina dem men vi va ju inte direkt sugna på det.. haha, men det blir ju så när man är modell och fotografen fotar för en stor känd tidning ( det var vad han fick höra iaf ) 

när vi kände oss klara la vi oss på stranden och stekte en stund, innan vi begav oss in till stan igen. Där blev det mer häng och på kvällen drog jag på mig leopardklänningen (amanda tyckte jag passa in bland hollywoodfruarna) och vi begav  oss till möllan. Där satt det supermycket folk eftersom det var fotboll (!?) men vi tryckte ner oss. Efter diverse svalkande drycker gick vi vidare till kb där det rockades till sent in på småtimmarna.
Så idag har vi varit sådär härligt sega så vi är såå tacksamma för det varma vädret som gör det svårt att andas typ. Förhoppningsvis får jag ett smakprov från bilderna imorgon, ooh jag vill

Nej nu ska jag vila igen, min mage har typ strejkat i en vecka nu och jag mår sådär va
Det känns inte alls bra, det är mycket för tillfället som inte alls känns bra, orkar inte


She's smiling, but is she happy?

.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0