100713


Vilken skön dag. Efter jobbet stack jag och filip till dalby stenbrott och badade i det iskalla vattnet! Var nog bara jag som tyckte det var kallt men det var riktigt skönt. Sen var det hem och göra sig iordning o sen träffa upp mattias, johan och filip på stortorget för öl och firande av att mattias har kommit in på sin utbildning i gbg!
En riktigt härlig kväll, som slutade med att jag och filip satt länge och pratade om livet och alla dess svårigheter. Och alla roliga saker med såklart, nu håller vi tummarna inför helgen som kommer!

Huvudet snurrar av tusen tankar, jag är glad men idag är det något som inte stämmer. Man gör något och får respons av alla utom just den man vill.. något har hänt.. jag vet inte vad och jag orkar för tillfället heller inte bry mig. eller jag försöker iaf för jag borde inte..

.



.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Heting där! Snygg bild!!

2010-07-13 @ 10:16:05
Postat av: Tessan

Hej Jennifer. Såg din kommentar nyss :) Vi vill jättegärna ha lite tips. Kan inte du komma hem till mig en dag så kan vi dricka lite vin i vår hammock så kan jag fråga ut dig massor :) var så längesen vi sågs ju:)

SNYGG bild förresten. Grrr.



Puss :)

2010-07-13 @ 17:09:39
URL: http://[email protected]
Postat av: Tessan

haha jag råkade skriva in min mail där man ska skriva bloggadressen :P

2010-07-13 @ 17:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0