100726


Jag har semester denna veckan vilket är såå schönt. Den senaste veckan har varit rätt lugn.. i fredags blev jag o amanda både mätta och salongsberusade på fellini, jag hade blivit lite berusad redan på dagen på stortorget.. i lördags käkade jag frukost med tobbe, krille och mikaela vilket var väldans trevligt. På kvällen va jag och christian på trädgårdsfest med riktigt skön stämning. Det blev en del vilket märktes när vi skulle gå hem då det skulle kissas på offentliga platser och dyligt.

Dagen har jag spenderat i solen med en bok, att ta det lugnt är verkligen något för mig. Speciellt eftersom min mage inte sammarbetat de senaste dagarna orkar jag helt enkelt inte göra något heller.
Men ikväll blir det bio och mys.


If you weren't real I would make you up

.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0