100727


aah städa städa varje fredag också varje juul för det tycker jag är kul.
Nä fyfan kul är det inte, fredag är det inte heller. Städat som en inhyrd balt och inte ser man nån skillnad.
Har nu även suttit och kollat utbildningar och diverse yrken i 2 timmar.. blir jag klokare? Nej
Jag måste ta tag i mitt liv, måste ha förändring. Är sådär nöjd med tillvaron och sådär nöjd med mig själv, ge mig en makeover people. 

Bion var iaf bra igår, vi såg beck. vid ett tillfälle hoppade halva biografen till, så även jag. för övrigt var biografen så liten så det kändes som man satt i någon annans vardagsrum. det tyckte nog personerna framför oss också, fast de trodde nog att de satt i sitt eget vardagsrum för de kunde inte sluta prata. men det görs inget.

njut lite sålänge råå

Shwayze – Buzzin'

Shwayze – Corona And Lime


jag kanske ska bli sekreterare?

.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0