100601

När jag vaknade i söndags mådde jag inte helt okej, men efter lite sovande i soffan mådde jag mycket bättre. Och kvällen spenderade jag och C med ritkigt bra söndagsaktiviteter och mys. Kan ha varit en av de bästa söndagarna på länge. Efter att vi båda överlevt en dag på jobbet igår så grävde vi ner oss i soffan med popcorn och vi lyckades se en halv film! det går frammåt.

Imorse åt jag den godaste frukosten på länge, kanske för det var längesen jag åt frukost. och snart ska jag bege mig till jobbet.
Det regnar. solen du kan sluta speja nu och komma fram!
Vädret gör det inte lättare för en att stanna kvar i detta land.


hade vatt mysigare att gräva ner sig i soffan igen


.




.


Kommentarer
Postat av: Micke

Vem är det på bilden!

2010-06-03 @ 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0