100604

ah jag är helt slut, det tar på krafterna att vara ledig.
i onsdags satte jag, krille och några andra oss på myntha och tog oss en öl när jag jobbat klart. jag blev helt snurrig efter bara en öl haha, så det blev bara en! Igår va jag och sara på fellini och hade det mysigt, vin och mat. riktigt smaskigt. Denna lediga dag har spenderats i stadsparken med hanna och några av hennes vänner, riktigt varmt och skönt.

Jag ska nog lägga mig snart, tröttaste människan i lund för tillfället. upp med morgonlärkan imorgon och jobba, ska bli så fantastiskt underbart att jobba när det ska va sool. nej jag är inte bitter, nej herregud nej


Kiss me properly and pull me apart

.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0