100606


Shit va tiden går fort, det är redan juni and Im lovin it.
Igår cyklade jag till sara efter jobbet där vi drack vin, lyssnade på musik, gjorde oss i ordning och snackade massa strunt! Sen begav vi oss till fellini för mer vin och drinkar. Sen en sväng till myntha, sen till stortorgets uteservering för mer drinks och sedan till herkules för lite skak av rumpa. En riktigt bra tjejkväll!

Idag har jag träffat mysigaste jenni, lättade hjärtat lite. Vi satt ute i den sköna solen och jag fick den skönaste massage som jag verkligen behövde. Ikväll har jag tagit tag i lägenheten, som jag skrev att jag skulle göra för en vecka sen? Och nu kom jag precis hem efter en timmes promenad med ljuv musik i öronen.

Aloe Blacc – I Need A Dollar

Robyn – Dancing On My Own


Love the life you live, live the life you love

.



.



.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0