100609


I morse begav jag mig från C för att träffa Selma på stationen där vi köpte smaskig frukost. Vi satte oss på tåget till malmö, sen bussen till hamnen för att ha möte med alla platschefer. Vi fick en liten tur i vårt bageri vilket var riktigt kul, ska man kanske bli bagare ist?
Efter tre timmars möte begav jag o selma oss ut på stan för prat och shopping, köpte en härlig randig tröja på monki med världens största ficka fram och knappar där bak längs hela ryggen. Vi va tillbaka i lund efter 3 och då skulle jag cykla hem. Till mig förvåning kom jag på att jag hade glömt min cykel hos C och gått in till stationen i morse!? så det var bara att gå dit, hämta cykeln för att seen cykla hem.

Kvällen ska gå i slapphetens teckan, ska sätta på lite skön musik och mumsa på jordgubbar.

Men först alltid en dusch, inte lukta usch stå högt i kurs


Rebecca & Fiona – Luminary Ones

.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0