100611


Jag har varit ute o sprungit idag, 40 minuter! klapp på axeln, imorgon blir det samma runda på morgonen sen lite solning. Idag har jag varit en riktig liten hurtbulle, började jobba kl 7 o när jag kom hem så började jag städa o fixa o trixa. sen fick jag rycket och sprang en runda o nu på kvällen har jag myst med amanda.
Hon har flyttat till lund så nu kan vi cykla till varandra. underbart

C lånade min tvättstuga igår och eftersom vi tvättade så sent så hann vi inte torktumla det. Men christian va riktigt uppfinningsrik han! När jag kom ut i köket hade han förvandlat det till ett torkrum. Det hängde klädet Överallt, verkligen överallt. Strumpor i lampan, skjorta på kylskåpet och handduken satt fast under en högtalare.
Och inte var det torrt i morse.. what a ripoff!

faaan vad jag längtar bort, där allt är så lätt och fantastiskt
men känner ändå en viss lycka inombors

Från och med Du

.



.



.



.


Kommentarer
Postat av: Amanda

love love love

2010-06-11 @ 23:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0