100613


Glömde säga att i torsdags va jag på roadtrip! jovisst, till genarp! Fick följa med Filip efter jobbet och hämta Leo, ut på grusvägar i spöregn.. gud vad jag älskar att åka bil. Så ska ni på roadtrip eller bara har en lång bilresa framför er så ring mig! Jag är bra på att åka bil också, riktigt bra.

I lördags sov jag typ hela dagen, försökte se lite fotboll för att hålla mig ajour med vad som händer. Men jag somnade, fotboll är ett sömnmedel när man stänger av ljudet.
På kvällen kollade jag och C på bio, prince of persia såg vi och vi höll oss vakna heela filmen! Vilken achievement
Sen åkte vi hem och kollade film igen, vi somnade dock efter 20 min..

Idag har det varit kalas mest hela dagen med bullar och allt som hör till, så var tvungen att göra 100 situps när jag kom hem eftersom jag inte sprungit idag. Hoppas det känns riktigt gött i magen imorgon

Ikväll blir det söndagshäng med F. Måste få tag på amanda också,
känner att det är dags med lite nya bilder kanske?
peace out


Mitt namn är mycket och jag vill ha mer, bara lägg dig ner

.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0