100622


I fredags va jag ute med Filip, mattias och några andra från filips korridor. Vi va på hallands och hade riktigt kul, dansgolvet gungade och för hundra kronor får man 2 öl och 2 shots! inte konstigt dansgolvet gungade..
I lördags va jag och C på bio, vi såg A-team och den va faktiskt riktigt bra! En riktigt mans-film och jag gilla den skarpt, vill typ vara med och kriga.
Idag har jag försökt ligga ute i solen, men efter en timme var det jag som hade ants in my pants. (I australien fick jag faktiskt myror innanför shortsen när jag låg o solade i en park. inte alls skönt då de bets!)
Iaf så har jag inte gjort så mkt idag som jag borde.. men vad gör det. Jag har iaf träffat hanna och det är allt jag behöver, lite twinny-love. det blev även en liten öl på fellini, mest för att det är tisdag liksom.

Känner att jag behöver en förändring i livet, det kan vara något litet eller något väldigt drastiskt. Lär ju iofs inte bli drastiskt när jag ska göra något.. men känns som det saknas något.. någon
jag blir snart knäpp så mycket jag går runt och grubblar, det håller inte

Sitter i min stora stickade tröja, bara ben och håret är ett burr av lockar, ska boka tid för plåtning med amanda nu. blir förhoppningsvis ritkigt kul


How many really know what love is?
Millions never will
Do you know until you lose it?
That it's everything that we are looking for
 

.


.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0