100628


Vilken bra helg. Midsommar va lyckat, i lördags gjorde jag absolut ingenting vilket va behövligt. På kvällen kom christian hit, på söndagsmorgon köpte vi massa gott och la oss i parken och lapade sol. Lite senare begav vi oss till bjärred för att köpa mjukglass men eftersom kön va brutal så åkte vi och tittade på havet istället. Älskar havet
När vi kom hem va jag duktig och städade, skrubbade badkaret med klorin! Då passade christian på att sova 1½ timme. det såg skönt ut 
På kvällen såg vi Farsan av Josef Fares, kan inte annat än hålla med om att det var "mulligt mys med fares farsa" haha

I morse väcktes vi vid den förträffliga tiden 7 (?) av det jävla borrandet. Inte helt nöjd med det, dessutom är min rygg helt fucked. Tror det beror på att jag sov i en bagagelucka i fredags.

.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0