100629/2


Jag borde gå o lägga mig, ska upp tidigare än byggarbetarna imorgon. det är fan tidigt.. imorse lyckades jag somna om i byggkaoset! en kudde på varje öra och sen ner under täcket, jag har blivit en riktig sovare och jag gillar det. har aldrig sovit så här mycket i hela mitt liv.

Igår träffade jag upp krille, ante och tobbe på fellini efter jobbet. Där dracks det öl och pratades strunt, sen begav vi oss till stortorget för att fortsätta det vi gjorde så bra.

Idag har det blivit läkarbesök, (försök till) shopping och jobbelijobb. jag undrar var fan alla kläder befinner sig!? för det första så finns det nada kläder här hemma, så då beger man sig ut för att inhandla nya men då finns det banne mig inget i affärerna heller.. som är värda att köpa dvs.. hatar när det är rea

Imorgon blir det fest och grill hemma hos sara som fyller år, ska bli riktigt mysig.
Grattis till christian som fyller år idag. hur var det nu, man minns inte sina första fem år så du fyller 21? :)

I catch your eyes
Try not to smile
Bright, morning will hit the sky
And it's no surprise, I wake up with you

.



.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nattinatti min lilla pingla! Hoppas du sover gott nu.



Jag håller med dig om kläderna! Jag har inte heller några kläder, och jag hittar inga på stan. sjuuuukt. snart får man börja gå naken...

2010-06-29 @ 23:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0