100505

Tjo!
Jag har varit lite frånvarande men det är för jag har haft så mycket bättre saker än att skriva här, men bättring bättring.
På senaste har det blivit en del festade, kvalborg och valborg är avklarat med livet i behåll och det har även blivit en massa mys, helt okej.
Jag har varit sjuk några dagar, riktig ånghäst på det (har typ ingen röst, ganska sexigt ändå) I bring you säxii

när jag blir frisk ska jag ta tag i träningen har jag intalat mig själv, nu är det inte ens lönt att försöka. Låter anfådd bara jag försöker prata fick jag så snällt höra idag.
Men livet känns bra ändå, jag är så glad och vill bara göra glada saker!

Jag vill att solen ska komma fram mer så jag kan gå i shorts hela tiden, då benen har klastrofobi och vill ut. Jag vill sitta på uteserveringar och dricka vin utan att blåsa bort, men det kommer sverige, det kommer.

Jag hatar mig själv för att jag är sämst på att ta med kameran, därför finns det nada bilder från de senaste äventyren med Twinny. Riktigt tråkigt men vi hade lika roligt ändå, det som är det fina. Blir nog tengan på lördag om jag blir frisk, skaka lite rumpa!

Eftersom jag är sjuk sitter jag mest och hänger vilket i sin tur leder till att jag börjar tänka, vilket aldrig är bra. När jag va liten sa min mamma alltid till mig att jag tänkte för mycket. (aldrig på något viktigt såklart)
Idag började tankarna spinna iväg och jag kände mig lite nere, mest för att det är grått ute osv.. Men då var det en liten sak som hände, en pytteliten sak av en nästan okänd människa som gjorde mig glad igen. Tänk vad de små sakerna kan göra!

.




.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0