100509

Fredagen som varit spenderade jag först på jobbet och sedan kom kristoffer och tobbe när jag slutade. Vi gick till ett ställa jag inte kommer ihåg namnet på och käkade, han som stod i kassan va en riktig filur! haha skönaste snubben i stan.
Kvällen avnjöts med en stor skål godis och massa sömn.

Jag o hanna va i stan o strosade igår när det plötsligt kom en jäkla massa folk springandes, lundaloppet kallas tydligen detta fenomen? skitstörigt när man vill korsa gatan, men ack nej för då blir man armbågad o nersprungen av ett gäng hurtbullar.
Efter det träffade jag C på stan, gick hem till honom en stund och åt en macka? sen begav jag mig hemmåt för att göra mig redo för kvällen.

Tröttaste själen i stan. Inte jag men det finns andra, eller jag e också sjukt trött. Jag och hanna slutade på tegners igår iaf, riktigt bra. Musiken kunde varit bättre men man får göra det bästa av det och bara kötta dansgolvet haha. det var iaf en rolig kväll med skamliga förslag!

Jag är inne i ett sånt skönt gung i huvet haha. Har så skön musik på datorn som jag spelar från morgon till kväll och när jag inte e hemma fortsätter jag att spela upp musiken i huvudet!
Har märkt att jag har blivit en ritkigt rastlös person, måste göra saker hela tiden. Om jag slappnar av så börjar tänket och jag börjar överanalysera allt i min omgivning. Jag har bestämt mig för att bara köra på, har träffat många människor i mitt liv som jag trott varit på ett visst sätt men som visat sig inte riktigt varit så.. (ibland känns det som att de ändar sig på en dag) Antingen är det bara att fortsätta umgås med människan och veta att den e dum i huvet eller skita i allt. vet inte vilket som är bäst.
Nu blev det en massa flum här..

Dags för gossip girl nu, kan inte missa chuck. veckans höjdpunkt.
sen blir det kanske iväg till C om jag inte somnar snart. snark



.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0