100512

I måndags var det strålande väder! Hanna kom in till mig på jobbet när jag slutade, en trevlig lite överrasking. Jag skulle ut o gå med krille o emil men jag o hanna var tvugna att äta, haha ovanligt. så de fick komma o möta upp oss på fiket istället. sen gick vi i stan för att hamna i stadsparken där vi mös på en bänk med glass! Sjukt många hurtbullar som sprang runt i cykelbyxor i parken, är cykelbyxor det nya för killar när de tränar? ALLA har det nu, själv tycker jag inte det är allt för sexigt, ingen vill se ditt paket göra akrobatik medans du springer  :) oki?

Igår hyrde jag och C film, det blev the box. riktigt konstig film, jag fatta inte riktigt så jag råka visst somna och missa hela slutet. Hatar när man kämpar sig igenom nästan en hel film för att sedan somna o missa slutet. Kunde man lika bra struntat i det.
När jag skulle cykla hem imorse så var det tydligen storm ute!?! aaah, det regna, blåste och jag vet inte vad. Fick le cykeln för det blåste så mycket. Kom hem och såg ut som en blöt hund, fucking awesome!

snart jobbdags och jag måste bestämma mig när jag vill ha semester i sommar. Har bestämt mig att jag ska nog bara ska ha en vecka.. tror jag.. får bli vecka 29 i juli. Hur ska jag veta när jag vill vara ledig i sommar när jag inte har nåt bestämt och inte har råd att göra nåt? oooh

Känner för en riktig myskväll ikväll när jag kommer hem. med tända ljus och filt. jag har blivit en riktig mysis, synd att det inte är en sport, jag hade varit bra.



.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0