100516

I torsdags var jag ledig så jag o hanna bagav oss till wakefesten vid sjön Sjön, vi är inte så intresserade utav wakebord direkt utan gick mest dit för att det mest är killar som åker wakebord..
på kvällen fortsatte festandet på myntha vilket var lika trevligt som alltid. Gick hem ganska tidigt för jag skulle jobba dagen efter och för att ja.. jag vet inte vad jag ska säga men ingen blev förvånad. aja det är bara att bita ihop, acceptera och köra på. fast igentligen jobbar jag inte så

jag har iaf haft en helt vit helg! och det känns riktigt skönt, kurerat mig så jag blir helt frisk. Känns inte som jag missat något här i lund direkt men däremot amandas fest i malmö vilket vi får ta igen inom det snaraste!

umgick iaf med Kim igår, har inte träffat honom sen vi reste tillsammans så det var verkligen på tiden. Vi käkade och pratade massa om det som varit och det som komma skall. Vi var iaf eniga om en sak och det var Vad fan vi gör i sverige!? vi kom inte på nåt bra svar, men kvar vill vi inte vara iaf.

Efter det åkte jag hem till C och kollade film, såg inte klart den som vanligt så det fick vi göra imorse.. men den va inte så bra.. lite märklig faktiskt

Jag va ute och sprang i regnet i lördags, har bestämt mig att jag ska börja springa igen. bara höften pallar det! dags att ta tag i livet liksom

Sitter och tittar på forever21 hemsida och hittar så mycket som jag vill beställa när min plånbok har styrt upp sin ekonomi. Önskar att jag var i LA i igen så jag kunde spendera flera timmar inne i butiken, smask

Pratar med hanna och hon har en skön plan på hur folket ska få lite mer kärlek. Jag gillar det, det behövs verkligen mer kärlek i detta kalla tråkiga land. att skeda är en rättighet!



.

Livet är för viktigt för att tas på allvar



 

 

.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0