100530

Min dator har varit sönder hur länge som helst, därav har min aktivitet varigt mindre effektiv än vanligt. men nu ska jag försöka ändra på det, som vanligt..
Det har varit lunakarneval, jobb, mys och massa twinny-tid under de senaste veckorna. Igår var det bellas 20års fest, tyvärr va nog mitt besök aningens kort pga diverse anledningar, hittade tydligen en hinderbana på vägen hem.. iaf att dömma av hur mina kläder och jag såg ut när jag vaknade imorse.  förfestade väl i 5 timmar vilket satte sina spår, jag skyller allt på bröderna Ahlgren såklart. Dumt att fylla mig med sprit och cigaretter, att man ens kommer på tanken.

Under tiden min dator varit obrukbar har jag viljat blogga hur mkt som helst och haft massa att skriva om, nu när jag väl sitter här ekar mitt huvud.. mer än vanligt..
Jag borde ta tag i min lägenhet men det får vänta några dagar, är ledig på fredag så kanske då.. eller nästa söndag kanske. jag har iaf tagit tag i mig själv och det är bra gjort en dag som denna enligt mig. Så är helt klart nöjd, klapp klapp Im so good

Nu är det snart dags för mys så jag inget mer ordbajseri från min sida för idag. hej

.


 

.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0