101125


lön lön lön idag och jag spenderade mina slantar hos tandläkaren, alltid lika trevligt!
har helt tappat gnistan för denna blogg men ibland finns det saker man bara måste få ur sig.. och vart ska man då ta vägen. jo då vänder man sig till bloggen.. den ställer upp i alla väder på dygnets alla timmar.

igår va jag och simmade och jag har blivit såld. hur skönt var inte det? kan jag starkt rekomendera. speciellt om man som jag har en gammal krigs-skada och inte kan använda ett gym utan att denne gör sig påmind.

Den senaste tiden har varit påfrestande för huvudet.. och hjärtat.
framtiden ska bestämmas, och jag tror att jag har bestämt mig.
det är ett stort steg som ska tas. saknaden kommer vara enorm i flera månader, men vi ska klara det.
det är med skräckblandad förtjusning som jag vill att det ska vara maj 2011.. 

Jag känner på mig att jag gör rätt, och att det kommer gå bra.

.




.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0