100920


Jag är apdålig på att uppdatera men mitt liv gör
inte många knop för tillfället vilket gör mig till freds.
blev sjukskriven en vecka så på torsdag börjar jag
jobba igen. sjukskriven vid 22 års ålder, känns stabilt.
man kan ju tänka sig att en veckas ledig tid skulle
vara hur kul som helst, men inte när man har konstant
magont, ont i höften när man går mer än 10 min och
händer som är allergiska mot vatten. yes, Im a freak!

Men lite tid att läka är bra och mysigt, tur att jag har
världens bästa pojkvän som hängt upp tvn på väggen
och tagit hand om mig.
idag har vädret varit perfekt. grått o regnigt, precis
som jag ville så jag har tänt ljus och ätit jordgubbar.
allt som saknas är en onepiece att krypa ner i, men
den ska snart bli min.

satt och kollade på videon från mitt skydive innan och då spelas denna
låten som jag blivit kär i. så slänger med den också Switchfoot – Gone




Kommentarer
Postat av: Nettan

jag saknar dig....:( Krya på dig iaf! PUSS

2010-09-20 @ 23:04:06
URL: http://www.beingniddan.blogspot.com
Postat av: Amanda

Åhhhhhhhhhhh! Vad glad jag blir att du hittat låten! Vilka minnen! Bästa tiden någonsin!!!



Puss Käraste reskompis!!!

2010-09-20 @ 23:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0