100922


Vilken underbar daaaag!! så jävla skönt väder det har varit och all livsglädje kom som en våg över mig. Jag gick en lång runda och hamnade på nova där jag inte varit på år. köpte en tunika och ett par tajts som ser ut som ridbyxor, älskar dem! eftersom jag är gammal hästtjej och saknar mina ridbyxor så är jag helnöjd.

har även märkt att det är fler o fler som har hål uppe i örat igen? såg att whitney port i The City hade det och hon är så snygg. Eftersom jag gjorde ett hål där när jag va 12 år och hade det tills jag va 18 så tänkte jag att detta måste jag införa igen. trodde inte hålet fanns kvar eftersom jag inte haft nåt i på 4 år. men det gick hur lätt som helst! Nu kommer baksidan, vad har man för örhänge där? man kan inte ha plopp för då får man den i huvudet när man sover och det är inte alls skönt. köpte en ring idag men den va för liten och jag vill inte ha värsta blingringen. dagens problem, jag säger då det.. skönt att inte ha annat att tänka på. jag ska hitta det perfekta örhänget, gärna med en kula både bak och där fram. tror det blir bra

.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0