110208


Okej, nu ett försök att blogga efter 12 timmars jobb.
Här om dagen funderade jag lite på hur tex blondinbellas blogg har kunnat bli så stor, är det så kul att läsa vad folk äter till lunch? Med detta i tanken tänkte jag försöka med samma sak, bli känd på ingenting.

Så jag skulle ta min lunch och omvandla den till något fantastiskt som tusentals skulle vilja läsa om!

Steg 1: Ta en bild på lunchen.
Då min telefons utgångsdatum är länge förbi kunde jag inte ta nån bild där man kunde utgöra vad det skulle föreställa..

Steg 2: Beskriv med fantastiska och målande ord hur god och alldeles delikat just din lunch var!
Jag åt ett päron..

Steg 3: Har man kanske inte kunnat uppfylla ovanstående kriterier har man här en möjlighet att dra till med något lyxit ställe där man käkat, sett kändisar och antagligen blivit sponsrad.
Jag åt mitt päron bakom kaffemaskinen på jobb..

Ja och nu förstår vi alla varför inte min blogg är topp 10 i sverige..

.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0