110215


Vilken jävla skitdag. vaknade helt yr i morse av att csn ringde och skulle prata om mitt blivande lån. Jag va helt yrvaken och kunde inte ritkigt svara på hans frågor med min rossliga röst. Och efter ett långt samtal om vad man kunde och inte kunde göra för alla lagar o bestämmelser så löste det sig nästan iaf.. att allt ska vara så jäkla svårt.

Och dagen fortsatte i samma skitspår. har varit sjukt lessen hela dagen. bölade som en unge i typ 3 timmar innan idag. sen ändrades det till ilska, tog min telefon och kastade den i soffan. tyvärr fick den så bra studs på soffdynan att det studsade över ryggstödet och pang ner i golvet bakom soffan. Sen var den död ett tag, såklart.. då blev jag ännu argare.

usch har kännt mig ensammast i världen idag. ringde sjukhuset och fick tiden för operationen imorgon, klockan 7 ska jag vara där. 7!!!! vilket betyder att jag måste upp typ 5 för att skubba kroppen med nån svamp som man va tvungen att göra. sånt får de ju tänka på, inte ha massa krav och sätta så tidig tid. dålig kombo

Med all ilska i kroppen gick jag på städning av lägenheten. tänkte ränsa ut och slänga saker.. ta lite i taget så jag inte har så mkt kvar att göra när jag ska flytta. men då blev jag helt sentimental, jag kommer sakna alla mina fina vänner så otroligt mycket. Men allt kommer bli bra och det är detta jag vill..

usch, skulle behöva lite solsken och närhet i detta mörker

.

.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0