110221


Jag överlevde min shark attack! Och nu har jag 3 hål i magen, bättre än hål i huvet iaf!
Spenderade några dagar hos mamma i trelleborg efter operationen och kom hem i lördags. Och har sedan dess försökt ta hand om mig själv, ni vet.. duscha.. städa.. idag gick jag o handlade mat. Såklart snöade det och lagom till jag kom hem igen så slutade det. Att gå till mataffären, handla och gå hem igen tar ca en timme. När jag kom hem va jag lika slut som om jag sprungit ett maraton. gaah hur ska det gå att jobba två jobb imorgon!? haha, kan knappt bocka mig ner o ta på mig skorna. Men det blir nog bra!

Jag och mamma va även iväg och inhandlade två resväskor, jag har redan provpackat. gaah vill åka nu nu nu.
Hade ett långt samtal med hanna (även känd som twinny) idag, och fy vad jag kommer sakna henne. Det är såklart många jag kommer sakna, men om jag o hanna inte pratar elr ses på två dagar känns det som vi inte setts på en evighet! Idag pratade vi om alla mellan himmel o jord. vi pratade om tatueringar, vi har båda tänkt de tankarna och när jag visade en bild som jag ritat så var det nästan samma som hon hade tänkt sig! haha typiskt oss

Nej nu kommer nog amanda snart och myser lite med mig. Jag ska käka lite delikat yoghurt innan hon kommer, soya-yoghurt för att vara exakt. jag är fast, man behöver inget annat i matväg när man har detta hemma. Idag ska jag skära i lite jordgubbar också, jag kommer befinna mig i extas, så håll er på avstånd och vad ni än gör.. ta inte min skål. oki?


min lilla skiss



Snart dags för nya bilder med amanda, känner att detta är min inspiration



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0